Oceníme jakýkoliv podnět, který pomůže zlepšit kvalitu námi poskytovaných služeb. Na základě toho vznikl reklamační řád, který upravuje pravidla pro podání reklamace, stížnosti nebo podnětu (dále jen „Reklamace“) vůči nám (Svěřenská správa s.r.o. - House of Trust) anebo vůči našim Affiliate partnerům spolupracujících na distribuci našich služeb svěřenských fondů.
Kdy Reklamaci podat?
Reklamaci podávejte v případě, kdy z nějakého důvodu naše služby nesplnily Vaše očekávání. Stejně tak je možné podat Reklamaci v případě, kdy vidíte prostor ke zlepšení našich služeb.
Jakým způsobem Reklamaci doručit?
- osobně, a to na adrese klientského centra od 9-18:00 hod.;
- telefonicky od 9-18:00 hod. na tel. čísle + 420 777 09 09 44;
- písemně na adresu Svěřenská správa s.r.o., Londýnská 730/59, 120 00, Praha 2
- emailem na adresu office@mufo.cz;
- prostřednictvím našich facebookových stránek;
Co uvést pro rychlé vyřízení?
Vyřízení Reklamace – kdy a jak?
Reklamaci vyřizujeme bezodkladně, ve lhůtě 15 pracovních dní. V případě doplnění podkladů se tato doba do lhůty 15 dní nezapočítává. Ve složitějších případech Reklamace Vás budeme do 15 dní informovat o předpokládaném vyřízení (zejména v souvislosti s Reklamacemi subdodavatelských profesí je lhůta závislá na součinnosti třetích stran). Odpověď na Vaši Reklamaci obdržíte stejným způsobem, kterým jste nám ji doručili, pokud nebylo dohodnuto jinak.